Müller Mix, "Felvétel indul!..." Önálló

Jutalom: 50.000 korona

Megrendelő: Müller

100%
Lezárt pályázat

Röviden

Készüljön a Te ötletedből és forgatókönyvedből a Müller Mix következő reklámja!

Régió: Csehország

Mit kell tudni a Müller Mix joghurtokról?

  • Egyedi, kétrészes csészével rendelkezik, amelyekben a ropógós falatok és a gyümölcsök külön vannak választva a joghurttól, így bárki könnyedén összeállíthatja saját joghurtját, ízlése szerint.
  • Rengeteg finom ízvariánsban kapható (gyümölcsök, ropogós falatok és izgalmas ízek a világ minden tájáról).
  • A Müller Mix egyedi és kiemelkedő minőségű joghurtélményt kínál.

Kiket szeretnénk megszólítani?

Fiatal, 20-39 év közötti nőket, akik élvezik az élet minden pillanatát.

Mit szeretnénk elmondani a fogyasztóknak a Müller Mix termékeiről?

A Muller Mix a valódi öröm, élvezet élményét nyújtja.

Mi a kampány célja?

Azt szeretnénk, hogy tudatosuljon a célközzönség tagjaiban, hogy a Müller Mix valóban örömteli élményeket garantál és ezért gyakrabban fogyasszák azt.

Milyen módon szeretnénk ezt velük közölni?

A kampány legfontosabb része a televíziós reklám, ezért egy olyan erős ötletet keresünk, amelyből el tudjuk készíteni egy hatásos, 20-30 másodperces reklám forgatókönyvét.

Egy kivételes terméknek, kivételes reklámra van szüksége!

Épp ezért felejtsük el a hagyományos megoldásokat, kliséket, például nem szeretnénk jogurtot kanalazó nőket mutatni, akik nagy átéléssel, lehunyt szemmel fogyasztják a termékeinket!

Annak a módját keressük, hogyan lehet egyedi megközelítéssel kifejezni egy olyan joghurt fogyasztása közben átélhető élményt, amelyet bárki a saját szájíze szerint állíthat össze.  

Fontos, hogy olyan ötletet keresünk, amely több országban is működőképes, ezért nem szeretnénk celebeket, hírességeket vagy tipikus, egy-egy országra jellemző gondolatokat, felismerhető látványosságokat mutatni a reklámban.

Mit várunk a pályázóktól?

  1. Ötleted, és logikád rövid leírását: miről szól és hogyan működik az általad elképzelt reklám.
  2. Egy mondatban összefoglalt kommunikációs gondolatot.
  3. A reklám nyers forgatókönyvét.

Ne feledd, hogy a kommunikációs gondolatot hosszú távra kell kitalálnod, tehát előnyös, ha van benne potenciál a folytatásra. :)